3110021311 |
Coordinaciķ primāria-secundāria |
2018-2019 |
Seminari de coordinaciķ. Internivells: Ed. Infantil-Primāria-Secundāria |
|
|
|
9/11/2018 - 17/5/2019 (20 hores) de 9:30h a 11:00h |
|
CRP de Castelldefels |
|
Doctor Trueta, 66 -interior (Castelldefels)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Castelldefels
|
| |
|
|
| |
Inscripciķ |
12/09/2018 - 26/09/2018 . Activitat restringida |
|
|
Descripciķ i Metodologia: |
Concreciķ metodolōgica i didāctica dels continguts curriculars i dels elements organitzatius i tutorials entre els centres d'Educaciķ infantil i primāria adscrits als instituts
|
| |
Objectius |
Facilitar la correcta transiciķ de l'alumnat de primāria a l'ESO.
Consensuar la documentaciķ necessāria per un bon traspās dels alumnes
Consensuar sobre aspectes metodolōgics, actitudinals, deures d'estiu,.. tenint en compte l'eliminaciķ de les adscripcions primāria secundāria.
|
| |
Continguts |
Traspās primāria-secundāria.
Esforį, hābits
Deures d'estiu
Convivčncia, faltes de respecte.
|
| |
Observacions |
Activitat adreįada a caps d'estudis i/o coordinadors pedagōgics dels centres de Castelldefels
|
| |
Formador/a |
Equip CRP - M. Josep Orķ
|
| |
Avaluaciķ |
Grau de satisfacciķ de les participants mitjanįant el formulari d'avaluaciķ.
Treball d'aplicabilitat al centre
Memōria específica
|
| |
Requisits de certificaciķ |
Assistčncia a un 80 % de les hores presencials.
Presentaciķ del treball d'aplicaciķ al centre, individual o de grup
|
| |
Persones destinatāries |
Caps d'estudis i/o coordinadors pedagōgics dels centres de Castelldefels
|
| |
E-mail |
a8930037@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessiķ 1 |
divendres |
09/11/2018 |
0930 |
1100 |
Sessiķ 2 |
divendres |
23/11/2018 |
0930 |
1100 |
Sessiķ 3 |
dissabte |
14/12/2019 |
0930 |
1100 |
Sessiķ 4 |
divendres |
18/01/2019 |
0930 |
1100 |
Sessiķ 5 |
divendres |
15/02/2019 |
0930 |
1100 |
Sessiķ 6 |
divendres |
29/03/2019 |
0930 |
1100 |
Sessiķ 7 |
divendres |
12/04/2019 |
0930 |
1100 |
Sessiķ 8 |
divendres |
17/05/2019 |
0930 |
1100 |
|
| |